23 Temmuz 2007 Pazartesi

KnighT OnLiNe SaVasLaR ( Lunar War )

Lunar Savaşı; iki ırkın düşman tarafındaki tüm NPCleri kesmeye çalıştığı büyük bir PvP olayıdır. Bu savaşa girmek için 30 lvl ve üstü olmanız gerekmektedir. Her ırktan ilk 200 kişi bu savaşa katılabilir. Bu savaşa katılabilmek için Morodondaki Warp Gate(Işınlanma kapısı)'den Lunar Valley'e gidiniz. Eğer ırkınız savaşı kazanırsa Victory Gate ile düşman tarafına işgale gidebilirsiniz. (Victoty gate sizin düşmanın ana topraklarına geçmenizi sağlamaktadır) 1 saat işgalden sonra kendi bölgenize geri ışınlanacaksınız.

Daha fazla detaylı bilgi öğrenmek için lütfen aşağıdaki bölümü okuyunuz.

Savaş Takvimi

[Butun zamanlar Turkiye Saatine gore ayarlanmistir]


Server
Gün
Saat

ARES PTESI & CTESI 13:00, 19:00, 04:00
DIEZ CARS & CTESI 13:00, 19:00, 04:00
XIG PERS & CTESI 13:00, 19:00, 04:00
BERA PTESI & CTESI 13:00, 19:00, 04:00
CYPHER CARS & CTESI 13:00, 19:00, 04:00
OLYM PERS & CTESI 13:00, 19:00, 04:00
EDANA PTESI & CTESI 13:00, 19:00, 04:00
MANES CARS & CTESI 13:00, 19:00, 04:00
PATHOS PERS & CTESI 13:00, 19:00, 04:00
LOGOS PTESI & CTESI 13:00, 19:00, 04:00
RONARK PTESI & CTESI 13:00, 19:00, 04:00




Lunar War
Experience Points Lunar Savaşında eğer sahip olduğunuz national point sıfır ise veya savaş esnasında guardlara , warderlara veya Keepera öldüğünüz takdirde %1 Experience kaybedeceksiniz
National Points Karşı ırktan savaş esnasında birini öldürdüğünüz takdirde 50 National Point kazanacaksınız
Karşı ırktan birisi sizi öldürdüğünde 25 National Point kaybedeceksiniz
Kısıtlamalar Savaş zamanında her ırktan 200 kişi Lunar savaşına katılabilmektedir
30 Level ve üstü girebilir




Komutan
1 Savaş başladıktan 10 dakika sonra en yüksek National Pointe sahip clanların clan liderleri savaş komutanı olacaktır
2 Komutanlar "/command" methodunu kullanarak diğer kullanıcılara komut verebilirler. Komutlar ekranın en üst tarafında çıkacaktır. Örnek: /Command Sol tarafdan geliyorlar!!!
3 Komuta etme yetkinizi hiç bir şekilde kaybetmiyorsunuz(öldürülseniz dahi)

Düşman Bölgesini Ele Geçirme ve Kontrol Etme

Warder1
Warder2 Düşman bölgesini ele geçirmek için önce warderları kesmek yok etmeniz gerekmektedir. Wardera son vuruşu yapan kişinin adı Sarı bir yazı ile anons edilecek ve bu oyuncu 1.000 National Point kazanacaktır.
Keeper Keeperı öldürmek savaşı bitirecektir. Keeperı öldüren kişi 3.000 National Point kazanacak ve ismi sarı bir yazı ile anons edilecektir.
Jail(Hapishane) Eğer ölürseniz veya savaş esnasında /town yaparsanız hapishaneye gönderileceksiniz ve burada hapishanenin kapıları açılana kadar beklemek zorundasınız. Hapishanenin kapıları her 3 dakikada bir 20 saniyeliğine açılmaktadır.
Summoning(Çağırma) Bir büyücü hapishanedeki partideki arkadaşını veya arkadaşlarını yanına çekemez ama büyücü hapiste ise partideki arkadaşlarını hapishanenin dışına çekebilir.
Koruma Sadece kendi hapishanenizde güvenlisinizdir.
Elmorad hapishane dışı Hapishanenin kapısının açılması

Elmorad hapishane içi Karus hapishane içi




Lunar Gate savaşını kazanmanın koşulları
1. Düşmanın 3 NPC(Warder 1, Warder 2 ve keeper)'sini öldürmek savaşı bitirecektir.

2. Eğer savaşta kazanan bir taraf yoksa zafer savaş zamanında iki ırk arasında birbirini en fazla öldüren tarafa verilecektir.

Elmorad Keeper Karus Keeper

Elmorad Warder 1 Karus Warder 1

Elmorad Warder 2 Karus Warder 2




Kaybeden Irkı İstila Etme
İstilaKapısı Savaşı kazanan belli olduğu zaman kazanan ırk düşman taraftaki Warp gate(Düşman Keeperının yanında) ile karşı ırkın ülkesine istilaya gidebilir. Kazanan ırktan herkes kaybeden ırkın topraklarına teleport olabilir
Kaybeden Irk Kaybeden tarafın oyuncuları kendi ülkelerini karşı tarafın istilasından korumak için savaş bittiğinde otomatik olarak kendi ülkelerine ışınlanacaklardır
Invasion İstila eden ırkın oyuncuları istila sırasında Warp gateleri kullanamayacak veya tekrar canlanma noktası olarak yer belirtemeyeceklerdir.
Güvenli Bölge Kaybeden ırkın topraklarındaki Lunar Gate girişi yanındaki küçük bir alan istilacılar için güvenli bir bölge olacaktır. İstilacılar burada doğacaktır. Bu güvenli bölgede hiç bir şekilde atakla karşılaşmayacaksınız. Düşman NPC'leri bu alana girebilir ama girdikleri an öleceklerdir (Öldükleri zaman yeniden canlanma süreleri dolduğunda orjinal yerlerinde tekrar doğacaklardır.)
İstilanın Bitişi İstila zamanı sona erdiğinde istila eden ırkın oyuncuları kendi bölgelerine geri ışınlanacak ve tüm NPC'ler eski orjinal pozisyonlarına geri dönecektir
Para Düşman oyuncu sizi öldürdüğünde paranızın yarısı ona geçmektedir
National Points Düşman ırkın oyuncusunu öldürdüğünüzde 50 National Point kazanacaksınız
Düşman ırkın oyuncusu sizi öldürdüğünde 50 National Point kaybedeceksiniz
Sehir Anıtları Bütün şehirlerde bir anıt(büyük taş) bulunmaktadır. İstila zamanında saldıran ırkın oyuncuları bu anıtı yok ederlerse anıtın gücü istila eden ırka geçecektir


İstilacılar şehri aldıklarında:

a) XXXX şehri istila edildi diye bir duyuru ekranda görünecektir
b) Anıt istila eden ırk için tekrar yapılanır ve bir dakika içinde Anıta 100 metre yakınlıktaki tüm istila eden oyunculara 50 National Point ve 50.000 coins ödül olarak verilir
c) İstilacılar Anıtı 10 dakika boyunca korursa 50 National Point ve 50.000 coins ödül olarak verilmektedir.
d) Bundan sonra her 5 dakikada bir 25 National Point ve 25.000 coins ödül olarak gelecektir


İstilaya uğrayan ırk istilacılardan şehri geri aldığında;:

a) "XXXXX village has been captured" XXXX şehri ele geçirildi diye bir duyuru ekranda görünecektir
b) İstilaya uğrayan ırk şehri istila eden ırktan geri alırsa Anıtın gücü yine onlara geri dönecek ve bir dakika içinde 100 metre çevresindeki oyunculara 50 National Point ve 50.000 coins verecek
c) İstilaya uğrayan ırk şehiri geri aldığı zaman sadece bir kez ödülllendirilecektir



Tekrar Geri Alma Eğer Istila eden ırk elde ettiği şehiri kaybederse tekrar geri almak için mücadele verebilir
Piana Breth village Aynı zamanda 3 ayrı şehirde savaş yapılabilmektedir. Ana şehir(Piana ve Breth) lerin işgal edilmesinde ödül diğer şehirlerdekinden 4 kat daha fazla olacaktır

Hiç yorum yok: